PROJEKTY
Wszystko jest zorganizowane wokół Twojego SUKCESU
Ok, zobaczysz tu część moich projektów i co dalej?
W tym miejscu może się zacząć zupełnie nowa przygoda z Twoją marką. Albo szybko zakończyć.
Ja Ci powiem, czego możesz się dalej spodziewać, a Ty zdecyduj, czy chcesz w tym uczestniczyć.
Bo tego właśnie chcę Cię nauczyć.
Realizacji pomysłów, decydowania o sobie, zdefiniowania celu, działania, kreowania swojej rzeczywistości, stania twardo na nogach z otwartą przyłbicą i uśmiechem na twarzy, traktując porażki jak wyzwania.
Albo działamy, albo zostajemy w sferze marzeń.
Można też narzekać, dlaczego ludzie wokół się realizują, mają dużą społeczność, a ja stoję w miejscu. Masz takie myśli?
Skoro mamy to za sobą, może napiszę kilka słów o sobie, ok?
Zaprojektuj swoje życie świadomie
Nazywam się Ewa Skrobanska.
Jestem Kreatorką Marek.
Od 25 lat doskonalę swoje umiejętności biznesowe, pracując z najlepszymi. Świat technologii, bankowości, finansów to przestrzeń dla odważnych.
Moje pierwsza firma – Biuro Consultingowe „FOX” Ewa Nizio, założona zaraz po studiach to początek realizacji mojej misji. Pomaganie ludziom w sięganiu po marzenia. Dziś jako Accento Ewa Skrobanska, wróciłam do korzeni.
Wiem, nie jest łatwo być przedsiębiorcą, zwłaszcza, gdy najbardziej podcinają Ci skrzydła osoby, które powinny w nie dmuchać…
Ciągle szukałam inspiracji, czytałam, edukowałam i błądziłam. Szukamy autorytetów a potrzebujemy mentorów. Ludzi, którzy wyciągną z nas to, co drzemie w środku. Przykryte głupimi przekonaniami, strachem, nawykami i nie naszymi celami.
K R E O W A N I E - to zaufanie do siebie
Kreowałam marki, tworzyłam kolejne firmy. I zawsze chciałam czegoś więcej. Różnorodności, zmiany rzeczywistości na lepsze, wpływania na emocje, uszczęśliwiania ludzi. Budzić ludzi do odważnego życia, że można inaczej, lepiej…
Więc w końcu zostałam nauczycielem.
W 2019 roku uruchomiłam blog i napisałam pierwszy tekst. Najtrudniej pisze się o sobie.
Bycia copywriterem uczyniło mnie, moje życie i ciągłe dążenie do doskonałości. Pisałam pierwsze artykuły o wdrażanych projektach w IT, pracując w Banku BISE / DNB Nord, kilkanaście lat temu.
Pracujesz w biznesie czy nad biznesem?
Od 10 lat kreuję marki dla siebie i moich klientów. Uczę przedsiębiorców je skutecznie tworzyć. Taka przyjemna praca.
Jeśli zależy Ci, aby każdego dnia być lepszą wersją siebie i masz determinację by się uczyć, rozwijać, a nie poddać po kilku nieudanych próbach, nadajesz się na przedsiębiorcę.
Pomagam skutecznie. Tylko czy Ci naprawdę na tym zależy?
Kim jesteś? Kim chcesz być?
Z czym się zmagasz?
Szukasz inspiracji – zapraszam!
Jesteś gotowy na zmiany!
Portfolio projektów, które tutaj widzisz, to 10 lat mojej pracy w obszarze tworzenia silnych marek.
Jedną z najcenniejszych wartości niematerialnych firmy jest marka (brand). Prawidłowe zarządzanie wartością marki spoczywa na marketingu. Budowanie rozpoznawalnej marki jest zarazem sztuką i nauką. Wymaga precyzyjnego, strategicznego planowania, długofalowego zaangażowania, kreatywnego projektowania oraz konsekwentnej komunikacji.
Uznane marki wypracowują sobie przez lata dużą lojalność klientów, a u jej podstaw leży doskonały produkt lub usługa
IDENTYFIKACJA wizualna
Buduj świat z konkretnych obrazów i słów. Słowa stanowią 7% w komunikacji, reszta to komunikacja pozawerbalna. Słowa przenoszą intencję, ale tylko wtedy, gdy niosą znane treści. Kiedy nie są znane, warto odbiorcy to przybliżyć, nauczyć, przyzwyczaić do nowych obrazów. Treści to idee, idee zaklęte są w słowach!
Znak graficzny to symbol, po którym rozpoznawalna jest marka. To imię i nazwisko, inicjały lub logotyp. Logotyp, jest dziś podstawowym identyfikatorem i wyróżnikiem.
Język wizualny marki powinien być spójny i konsekwentny. Otoczenie powinno Cię identyfikować po poszczególnych elementach marki. Zapraszam do artykułu „Czy gastronomia to rodzina?”
DeClinic 2013
Pamiętaj o T Y P O G R A F I I
Kroje pisma jakie wybierasz powinny być czytelne ale też wyróżniać Twoją markę. Oryginalność jest ogólnie dostępna.
Typografia to rzemiosło, które nadaje ludzkiemu językowi trwałą wizualną formę.
Więcej dowiesz się z artykułu Identyfikacja w sieci – dlaczego jej potrzebujesz?
N A M I N G
poszukiwanie odpowiedniej nazwy
Dlaczego jedne nazwy chwytają, a inne zostają niezauważone?
Jak wywołać właściwe emocje, zdobyć zaufanie i sympatię klienta?
Dobry biznes zaczyna się od dobrej nazwy. Przemyślana nazwa pomoże Ci rozwinąć firmę szybciej. Rozpoznawalne marki od zawsze przyciągają najlepszych pracowników, uwodzą klientów i napędzają zyski.
Naming to dziedzina marketingu zajmująca się tworzeniem nazw firm, projektów, usług i produktów.
Zaprojektuj nazwę, która wyśle odbiorcom czytelny komunikat i wywoła skojarzenia, które będą miały dobry wpływ na decyzje zakupowe.
WuWu bar 2017
Nazwa WuWu jest słowem wynikającym z zabawy słowem „wódka”.
Mając na względzie usytuowanie restauracji w budynku Muzeum Polskiej Wódki oraz w nawiązaniu do historii i tradycji tego miejsca (dawne Zakłady Spirytusowe Koneser) nawiązałam i podkreśliłam znaczenie słowa „wódka” w tej przestrzeni, skupiając się na wymowie, a nie pisowni słowa „wódka”. Więcej o kreowaniu WuWu przeczytasz w artykule „Jak poznałam Boginię smaku i co się z tego ugotowało?”
Nie idź na kompromis. Poświęć trochę czasu i wysiłku, aby stworzyć dobrą nazwę. Naming to proces, który rządzi się swoimi prawami. Szukaj nazwy unikatowej.
Unikaj trendów.Nazwa powinna mieć brzmienie odmienne od wszystkiego innego. Nie poddawaj się modzie, jeżeli chcesz, aby nazwa brzmiała świetnie przez lata i nie wydawała się przestarzała. Trendy przemijają, a nazwa zostaje.
Wybierz nazwę, która ma możliwość stania się czasownikiem
Nazwy, które funkcjonują jako czasowniki, są krótkie (maksymalnie 2-3 sylaby) i są łatwe do wymówienia jak #wuwujemy
Naming to wyspecjalizowany obszar w dziedzinie kreowania wizerunku. Znalezienie odpowiedniej nazwy może zająć mnóstwo czasu i sporo kosztować. Nazwa marki to sygnał mocy, tworzący obraz i skojarzenia.
Kluczowym celem w procesie tworzenia nazwy jest znalezienie słowa, które w magiczny, maksymalnie prosty sposób zasygnalizuje ideę stojącą za Twoją marką.
Ten etap brandingu ma za zadanie opracować nazwę chwytliwą i łatwą w zapamiętaniu. Fachowe opracowanie nazwy ma na celu zwiększenie sprzedaży oraz lepsze dotarcie i utrwalenie się w umyśle konsumenta.
White Marlin - Sopot - 2015
Marlin to duża, silna, szybko pływająca ryba drapieżna. Często wyskakuje ponad powierzchnię wody. Z marlinem zmaga się główny bohater opowiadania „Stary człowiek i morze” Ernesta Hemingwaya. Taka została stworzona marka – silna i wyrazista, wyróżniająca się wśród innych, kulinarnych przystanków Trójmiasta. Więcej o powstawaniu marki przeczytasz na blogu a artykule „Jak sprawić, by restauracja smakowała podróżą?”
Poszukujesz dobrej nazwy? Napisz do mnie tutaj 😉
Pisanie hipnotyczne ma wiele odsłon.
Jako WEB COPYWRITERKA napisałam dziesiątki tekstów na strony internetowe, wspierające marki, prezentujące ich profil i ofertę w sposób zgodny z tożsamością brandu.
Doświadczenie w COPYWRITINGU SPRZEDAŻOWYM pozwala mi pisać hipnotyczne oferty, listy handlowe, strony sprzedażowe (landing page) i inne treści wymagające znajomości psychologii sprzedaży i posługiwania się językiem perswazji.
Będąc COPYWRITERKĄ KREATYWNĄ, co lubię najbardziej, wymyślam nazwy uprawiając skuteczny NAMING, hasła reklamowe, scenariusze reklam lub filmów produktowych i inne treści wymagające mistrzowskiego warsztatu i kreatywnego pióra.
Poprzez CONTENT WRITING stworzyłam dla wymienionych tu brandów strony www, pisząc też posty na blogi oraz social media. Sama też piszę e-booki, case studies, wartościowy newsletter oraz inne angażujące treści, które przyciągają i przywiązują ludzi do marki.
KREATYWNOŚĆ MARKI - jak się wyróżnić
Nad każdą z marek, którą tworzyłam od podstaw, pracowałam kreatywnie minimum 6 miesięcy przed pokazaniem jej światu. Budując BIBLIĘ MARKI z moimi klientami zawsze szukam oryginalności, świeżości, niepowtarzalności. Przeszukuję dziesiątki zagranicznych stron internetowych dla danej branży. To mi daje bardziej obraz tego, czego nie chcę, niż pomysły na kreacje. Polska nie jest dobrym przykładem dla brandu, który ma się wyróżniać.
Ty i Twoja marka masz do zaoferowania światu coś wartościowego. Gdy już to odnajdziesz, prędzej czy później zamanifestuje się to oryginalnym produktem lub usługą. Stwórz markę, z którą w pełni będziesz się utożsamiać, która stanie się odzwierciedleniem Twoich najlepszych cech i wartości. Markę, z której będziesz zawsze dumna, bo będzie unikatowa.
Autentyzm daje wielką siłę. Zawsze wiesz, co chcesz powiedzieć, nie oglądając się na innych. Tworząc przekaz marketingowy w formie słowa czy obrazu, wsłuchujesz się w siebie. Wtedy to, co masz w sercu, to głos Twojej marki. Im bardziej się w nim ukorzenisz, im masz większą swobodę w uzewnętrznianiu swojego przekazu, tym silniejszy staje się Twój brand.
Więcej informacji o kreowaniu poszczególnych brandów przeczytasz tutaj:
Podejdź holistycznie do swojego biznesu
Firmy, z których usług lub produktów dzisiaj najczęściej korzystają marki, to nie dzieło przypadku, lecz rezultat starannie zaplanowanych działań, zrealizowanych z wykorzystaniem najnowszych narzędzi i technik. To sztab ludzi: wizjonerów, ekspertów i zapaleńców łączących swoją wiedzę, doświadczenie i wyobraźnie, aby stawić czoło realiom rynku. Marka to symbol, instrument prawny, ochrona własności niematerialnej jak też wizerunek powstały w świadomości nabywców.
Budowanie kapitału marki to lata pracy, polegającej na kreowaniu, podtrzymywaniu, ochronie marki, aby zawładnęła wyobraźnią konsumentów i przyciągała zainteresowanie uczestników rynku. American Marketing Association definiuje markę jako „nazwę, termin, znak, symbol, wzór lub ich kombinacje stworzoną w celu rozpoznania towarów i usług i odróżnienia ich od konkurencji„. Często rozumiana jest jako rynkowy wizerunek produktu.