Nasze wyobrażenie o biznesie a rzeczywistość, to dwa różne światy. Każdy chciałby, aby pojawił się ktoś, kto wyciągnie nas z szafy problemów i powie światu, jaki nasz brand jest wspaniały. Niestety, nikt nie przychodzi. I gwarantuje Ci, że nie przyjdzie.
Podświadomie, cały czas mamy oczekiwanie, że dotrzemy do upragnionego celu biznesowej podróży i to w szybkim czasie. A kiedy to się nie wydarza, jesteśmy zawiedzeni.
Obwiniamy się za to, że nie jesteśmy dalej w realizacji naszych planów. Nie żyje nam się lepiej… nawet jeśli wykonaliśmy 10 razy więcej pracy i włożyliśmy więcej wysiłku, by coś osiągnąć.
Sieć zalana jest informacjami, aby walczyć o zainteresowanie w mediach społecznościowych. Jest presja, aby nagrywać rolki, pisać posty, być na widoku 24h na dobę.
Mam do Ciebie pytanie:
Gdzie szukasz informacji, jak czegoś potrzebujesz?
Na Facebooku, Instagramie, Tik Toku czy YouTube?
NIE, szukasz ich w GOOGLE!
Dlatego dzisiaj mam dla Ciebie zadanie.
GOOGLE a komunikacja w mediach społecznościowych
AUDYT MARKI zacznij od wyszukiwarki GOOGLE
Zrób pierwszy krok audytu swojej marki.
Wejdź na stronę Google.com i wpisz osobno:
– swoje imię i nazwisko,
– nazwę firmy,
– nazwę flagowego produktu
i zobacz: Co wie o Tobie świat?
Sprawdź wszystkie informacje na temat MARKI według kolejności:
– linki, jakie się wyświetlają w zakładce WSZYSTKO,
– zdjęcia, jakie się pokazują w zakładce GRAFIKA,
– Twoja marka w GOOGLE — wizytówka,
– Google MAPS — jak do Ciebie trafić.
Pierwsza strona w wyszukiwarce GOOGLE powinna być tylko o Twojej marce, niezależnie od tego, czy mówimy o marce firmowej, czy osobistej. Czy tak właśnie jest?
Zarządzaj swoją marką świadomie. Zaplanuj miejsca w sieci i informacje, które chcesz, BY INNI WIEDZIELI O MARCE.
Zdjęcia w zakładce GRAFIKA powinny prezentować tylko Twój brand. Tylko takie, na które wyrażasz swoją zgodę. Pamiętaj, że są Twoją wizytówką. Zdjęcia budują wizerunek, pokazując profesjonalizm, jakość i kompetencje.
Zdjęcia, które umieszczamy w sieci, zawsze powinny mieć w nazwie pliku nazwę naszej marki, aby wyszukiwarka przypisała grafikę do brandu. Teraz widzisz, dlaczego nazwa powinna być prosta, unikalna i bez polskich znaków.
Budowanie firmy to ciągłe powroty na linię startu. Jak coś nie funkcjonuje zgodnie z naszymi oczekiwaniami, np. brak sprzedaży, zwolnienia pracowników, ucieczka klientów, wracamy do fundamentów.
Popularność mediów społecznościowych, czyli ilość postów, lików, komentarzy czy zasięgi nie wpływają na ilość publikacji (linków) w GOOGLE. Każdy z mediów społecznościowych: Facebook, Instagram, Pinterest, YouTube to jeden link! Dobrze więc jest zadbać o różnorodność miejsc w sieci, w których pojawiają się informacje o marce. Oczywiście Dla GOOGLE kluczowa jest ich ilość i jakość.
Usuwaj z sieci informacje o marce, które są nieaktualne, niepotrzebne czy niewskazane. To TY decydujesz, co inni mówią o Tobie. Dlatego dbaj, aby teksty i zdjęcia były zgodne z misją marki.
Stwórz profesjonalną wizytówkę w GOOGLE dla swojej marki. Pamiętaj o referencjach i oznakowaniu miejsca działalności w GOOGLE MAPS. A jak posiadasz wizytówkę, to sprawdź dzisiaj, czy informacje są aktualne i wiarygodne.
Dlaczego nie widać mnie w GOOGLE?
Decyzja, aby BYĆ widocznym dla świata zewnętrznego, jest trudna. I nie chodzi o brak wiedzy. Szukamy wymówek nie tylko przed DZIAŁANIEM, ale też przed pokazaniem się w sieci. MOTYWACJA nie istnieje. Mamy blokady, aby pokazać się światu, ale nie umiemy ich zidentyfikować.
Możesz włożyć buty i iść, wsiąść na rower, do samochodu lub do helikoptera i przemieścić się z punktu A do punktu B. TY wybierasz sposób i czas dotarcia do celu.
Przed motywacją i działaniem występują 3 aspekty, które decydują o tym, czy zrobisz to, co planujesz:
– przekonania, zaprogramowane w dzieciństwie
– emocje, skojarzone z danym działaniem
– poprawnie zdefiniowana wizja i misja
Podświadome programy, czyli niewspierające przekonania, nakręcają spiralę problemów. Przekonanie jest czymś pewnym w naszym życiu, co mamy zakodowane w podświadomości i nie potrzebujemy o tym świadomie myśleć. Przekonania to automaty, programy zapisane w naszym umyśle. Które sterują naszymi decyzjami.
Podnieś więc dywan i zobacz, co jest pod spodem?
Pamiętaj, że za każdą firmą stoi człowiek. Bardzo często za działaniami jak pokazanie brandu w sieci, przedstawienie się imieniem i nazwiskiem w mediach społecznościowych, pokazanie swojej twarzy, mówienie do kamery, zaprezentowanie swoich kompetencji w formie filmu, kryją się emocje SIŁY:
wstyd
duma
pożądanie
strach
żal
czy poczucie winy.
Która z tych emocji jest powodem Twojego zastoju w biznesie?
Niestety są to podstawowe emocje, towarzyszące prowadzeniu biznesu przez przedsiębiorców w naszym kraju. Bez zmierzenia się z nimi, nie ma rozwoju, jakiego oczekujemy.
Rozwój to ciągłe wychodzenie ze strefy komfortu. Niewiele osób chce iść tą drogą, podświadomie unikamy cierpienia. Wszyscy chcemy zobaczyć rezultaty, ale nie wykonując zbyt ciężkiej pracy. Za tymi emocjami stoją negatywne stany świadomości i destrukcyjne zachowania jak:
bierność
brak wsparcia
bezsensowne wymagania
rozczarowania
przerażenie
lekceważenie
odmawianie
potępienie
zazdrość
pamiętliwość
mściwość
uzależnienia
Budowanie firmy, czy brandu na NEGATYWNOŚCI nie jest możliwe. Nawet jak udaje się ciężką pracą coś osiągnąć, szybko następuje frustracja, znudzenie, szukanie winnych i pojawiają się stany depresyjne.
Przestaw umysł na POZYTYWNOŚĆ i dokonaj transformacji umysłu, aby się chciało działać, a życie biznesowe toczyło się w lekkości.
Jedną z najważniejszych lekcji w życiu, jaką otrzymujemy, jest uświadomienie sobie prawdy, że aby coś zbudować i doświadczyć trwale trzeba się tym stać. Przejdź z poziomu chcę MIEĆ na poziom BYĆ.
Czy Twój profil w GOOGLE jest kompletny, dobrze zarządzany i aktualny? Czy myślisz o tym, aby go MIEĆ, czy też jesteś już na poziomie BYĆ?
Poziom BYĆ oznacza uwolnienie wszystkich blokad, które powodują, że cały czas stoisz w miejscu. Uwolnienie negatywności, która znajduje się w umyśle to klucz do sukcesu. Potrzebujemy akceptacji wszystkiego, co pozytywnością nie jest.
Przyczyną tego, że nie jesteś widoczny w sieci, nie jest świat zewnętrzny, tylko Twój umysł. Twój umysł zgodnie z programami z dzieciństwa będzie unikał odpowiedzialności i wychodzenia ze strefy komfortu, aby potwierdzić sensowność zapisanych przekonań.
Większość ludzi nigdy nie spróbowała zapanować nad swoim umysłem i MOCĄ. Te osoby, które zdecydowały się przeprogramować przekonana, dziś są już w zupełnie innym miejscu.
Myśląc negatywnie, wypowiadając się negatywnie, osądzając, krytykując, narzekając, obwiniając, używamy SIŁY — głównie przeciwko sobie. Rezygnacja z negatywności jest tak samo istotna, jak wybór tego, co w życiu pozytywne.
Negatywność cały czas wpływa na nasze życie, odsuwając od celu. Poczucie winy, że jeszcze nie jestem tam, gdzie chcę, wynika z przekonania, że źródło mocy i przyczyna tego, co doświadczamy, znajduje się na zewnątrz, a nie w nas. Wszystko to, czego doświadczamy, sami to wybraliśmy — świadomie lub nie. I to jest nasza odpowiedzialność.
Ignorancja tej prawdy wynika z dumy. Niechęć do tego, aby zaakceptować prawdę o swoich słabościach jako fakt, jest źródłem ludzkiego cierpienia. Prawda o nas samych NIGDY nie jest źródłem cierpienia. To iluzje i fałsz na nasz własny temat sprawiają, że cierpimy. Właśnie dlatego, nasze wyobrażenie o biznesie a rzeczywistość, to dwa różne światy.
Życie jest proste. My go komplikujemy.
Wybierz, aby zrezygnować z tego, co negatywne, co Cię osłabia, co jest nieuczciwe. Poddaj w wątpliwość każdą negatywną myśl na swój temat, którą kiedyś nazywałeś „swoją”.
Uwalniaj negatywnych emocji, akceptuj je, odbierz im ładunek emocjonalny. Jeżeli walczysz z emocjami, to dostajesz ich jeszcze więcej. Kluczem jest słowo AKCEPTACJA. Przestań walczyć i próbować się ich pozbyć!
Wszystko, co nie jest komfortowe powoduje, że szybciej rozwijamy się we wszystkich obszarach życia! To jest właśnie przyspieszenie tempa transformacji Twojego życia i biznesu! Zaprzestań stawiania oporu. To, czemu stawiasz opór, pojawia się w Twoim życiu w jeszcze większej ilości.
PRAGNIENIE, aby kontrolować świat to najtrudniejszy etap. Duma blokuje nasz wzrost, ponieważ trzyma się tego, co znane, nawet jeżeli to nie przynosi korzyści. Dlatego codziennie powtarzasz sobie „zrobię to jutro”, „nie mam wiedzy”, „jak zdobędę XYZ, to zrobię ABC”. Korzystając z wyższych poziomów MOCY, nie masz takich dylematów. Twoje życie płynie w lekkości i radości.
Wybierając na co dzień MOC czyli zaufanie, optymizm, radość, spokój, akceptację, rozsądek i odwagę, wybierasz to, co Cię wzmacnia.
Zapraszam Cię w podróż do wnętrza Twojego biznesu. Podróż, w której przejrzysz się w lustrze. Zobaczysz każdą blokadę biznesową poprzez swoje emocje i przekonania. Twoja decyzja i determinacja, aby działać w pozytywności, przyniesie Ci soczyste owoce, które smakują sukcesem.
CAŁA ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA TWÓJ ROZWÓJ BIZNESOWY I MENTALNY JEST PO TWOJEJ STRONIE.
Być może do tej pory rozwój był powolny, gdyż robiłeś tylko to, co było przyjemne i fajne, ale nie zmieniało Twojego poziomu BYĆ. Fascynowało Cię pragnienie, aby MIEĆ.
Moim celem jest pokazać Ci jak pracować na poziomie BYĆ. Po efektach w Twoim życiu zobaczysz prawdę o sobie. To działa. Zawsze i dla każdego.
Ten artykuł jest częścią NEWSLETTERA MENTORINGOWEGO.
To pierwszy w Polsce newsletter coachingowy poświęcony bezwzględnej transformacji biznesowej oraz rozwojowi świadomości emocjonalnej i duchowej.
Weź udział w PROGRAMIE COACHINGOWYM „BIZNES OD SERCA”. ❤️ Dostaniesz dostęp do informacji w postaci tygodniowego newslettera w 3 wymiarach:
– temat biznesowy,
– lekcja mentalna, dlaczego temat nie jest przez Ciebie zarządzany i wdrożony z sukcesem,
– pliki do pobrania, czyli narzędzia i zadania do codziennego stosowania.
Zapisz się tutaj: PROGRAM_BIZNES_OD_SERCA
Do zobaczenia!