Szukaj
Close this search box.

Budowanie marki osobistej

Świadomie budowana marka osobista, to budowanie siebie według planu i konsekwentnych działań. Marka to nie Ty! To Twój zaprojektowany Avatar, na podstawie analizy osobowości, misji, wizji i wartości. Na ich postawie wyznaczysz cele, przy pomocy konkretnych narzędzi, udostępnionych podczas wspólnej pracy.

Kiedy Twoje prawdziwe JA oparte jest na przekonaniach innych, nie jesteś autentyczny i skuteczny. Dobrze zbudowana marka osobista wzbudza autorytet i świadomie komunikuje się z innymi, poprzez słowa, gesty, wygląd i działania.

Czy mówili Ci, że masz być grzeczną dziewczynką, słuchać się dorosłych, albo być zbuntowana i wszystko robić po swojemu?

Działasz dzisiaj w oparciu o doświadczenia, nawyki i przekonania z przeszłości. Te działania mogą być zarówno dobre, jak i złe, ale aby osiągnąć sukces, powinny być skuteczne.

Tworząc ze mną markę osobistą pozbędziesz się ograniczeń i odkryjesz, kim jesteś naprawdę. Zdefiniujesz siebie na wielu poziomach, nie oglądając się na opinie innych na swój temat.

Pracując nad marką osobista, odkrywasz kim naprawdę jesteś.
Odkrywasz siebie i swoje potrzeby, cele i marzenia.
Wreszcie zaczynasz być sobą i masz siłę, aby realizować swój potencjał.

Od czego zacząć budowanie marki osobistej?

Zdecyduj się!

Budowanie marki to proces. Aby osiągnąć pełne zadowolenie, w zależności od zaangażowania to 1-3 lata. Im wcześniej zaczniesz, tym szybciej osiągniesz swoje cele, a Twoja podświadomość przeprogramuje się na nowe, skuteczne działania.

Stwórz podstawy!

Marka osobista to Twój Avatar, nie TY. Składa się z konkretnych elementów, których poznanie pozwoli Ci poczuć się pewnie. Ułożenie puzzli, wypełnionych unikalną, kreatywną, oryginalną treścią, da Ci energię do działania.

Bądź konsekwentna!

Budowanie marki osobistej to konsekwencja działań. Kiedy masz opracowaną strategię działania, określone cele i zaplanowaną komunikację, wykorzystując szablony komunikatów, marka rośnie na  Twoich oczach.

Moja sekretna droga do sukcesu, to BIBLIA MARKI

Od ponad 10-ciu lat tworzę marki oraz doradzałam, jak zrobić to dobrze. Klienci oczekiwali narzędzi, a nie opowieści. Opracowałam więc produkt, z którego może skorzystać każdy, kto ma potrzebę zbudowania własnej marki osobistej, oszczędzając czas i pieniądze.

Podczas konsultacji dostaniesz wiedzę od praktyka, skuteczne rozwiązania i narzędzia zgromadzone w jednym miejscu.
BIBLIA MARKI®️ to Twój GPS po świecie wizerunku, komunikacji i biznesu! 

Konsultacje obejmują następujące obszary:

Księga Wartości

misja, wizja, wartości marki, kodeks moralny, DNA marki
WARTOŚCI

Księga Identyfikacji

brandbook, moodboard, kolory, fonty, logotyp, nick marketingowy, gadżety
IDENTYFIKACJA

Księga Archetypów

bazowe oraz marketingowe archetypy marki osobistej
ARCHETYPY

Księga Komunikacji

słowa kluczowe, hasła reklamowe, media społecznościowe, strona www, budowanie bazy adresowej, ramówka, schematy komunikatów
KOMUNIKACJA

Księga Produktu

opis produktów, obsługa, dystrybucja, promocja
PRODUKTY

Księga Usług

opis usług, procedury obsługi klienta, promocja usług
USŁUGI

Księga Kreatywności

baza kreatywnych pomysłów, design miejsca pracy, szukanie sojuszników dla marki
KREATYWNOŚĆ

Księga Osobowości

pracownicy, grupa docelowa marki, ambasadorzy marki, dostawcy, klienci, organizacje wspierające, dostawcy
SOJUSZNICY

Księga Przepływu

model finansowy, finansowanie,, szukanie inwestorów, zarządzanie budżetem,
FINANSE

Księga Monitoringu

monitorowanie marki osobistej, produktów, usług, person i konkurencji
MONITORING

Księga Planowania

ustalanie celów krótko- i długoterminowych, nauka metod ich skutecznej realizacji
PLANOWANIE

Księga Rozwoju

badania, trendy, persony dla marki, wybór odpowiedniego środowiska do rozwoju, przekonania i nawyki
ROZWÓJ

Co dostajesz podczas konsultacji !

marka osobista korzysci kreatorka

Kto najbardziej skorzysta z konsultacji?

PRZEDSIĘBIORCY

Konsultacje adresowane są do osób, które posiadają lub myślą o założeniu własnej firmy. Chcą w sposób świadomy wykreować własny wizerunek i szukają oryginalności w wyrażaniu siebie. Potrzebują więcej pewności siebie w bieżącej pracy, na spotkaniach, w kontaktach z partnerami biznesowymi. 

FREELANCERZY

Jeżeli aktualnie jesteś wolnym strzelcem, potrzebujesz większej społeczności i skuteczności w działaniu, podczas spotkań nauczysz się zarządzać swoim wizerunkiem i wykorzystywać każdy jego element do zwiększenia sprzedaży i rozpoznawalności marki osobistej.

WOLNE ZAWODY

Jako osoba pracująca w wolnym zawodzie, niezależnie od tego, czy jesteś pracodawcą czy pracownikiem, nauczysz się .jak być gwiazdą w swoim środowisku. Będziesz naturalnie umiał budować pełne zaufanie do siebie, poprzez konkretne i konsekwentne działania.

budowanie marki osobistej