budowanie marki firmy produkty

Branding firmy

Świadomie budowany marka dla firmy, to marka zaplanowana. Zbudowana na podstawie badań, analizy trendów, konkretnego planu i konsekwentnych działań. 

Marka firmy to nie Ty! To świadomie zaprojektowany brand w oparciu o potrzeby odbiorców, uwzględniająca wszystkie atrybuty grupy docelowej i ludzi tworzących markę. Silną markę budujesz przy pomocy konkretnych narzędzi i tu je dostaniesz.

Dobrze zbudowana marka firmowa wzbudza pożądanie, poprzez świadome komunikowanie się ze światem zewnętrznym. Silny brand chowa do kieszeni ego właściciela, uwzględniając misje i wizje wypracowaną przez wszystkich sojuszników marki. 

Tworząc ze mną markę, która będzie rozpoznawalna i ponadczasowa pozbędziesz się ograniczeń i blokad. Zdefiniujesz brand na wielu poziomach, nie oglądając się na opinie innych.

Odkryjesz potencjał marki poprzez potrzeby, cele i marzenia Twoich odbiorców.
Społeczność zgromadzona wokół Twoich produktów i usług, będzie najlepszymi ambasadorami Twojej firmy!

Jak zbudować rozpoznawalny brand?

Misja dla świata

Budowanie marki to proces. Aby osiągnąć pełne zadowolenie, w zależności od zaangażowania to 1-3 lata. Im wcześniej zaczniesz, tym szybciej osiągniesz swoje cele, a Twoja podświadomość przeprogramuje się na nowe, skuteczne działania.

Cele strategiczne

Marka firmowa to Twoja wizytówka. Składa się z konkretnych elementów, których poznanie pozwoli Ci poczuć się pewnie w branży. Ułożenie puzzli, wypełnionych unikalną, kreatywną, oryginalną treścią, da Ci energię do działania.

Konsekwencja

Budowanie rozpoznawalnej marki to konsekwencja działań. Kiedy masz opracowaną strategię działania, określone cele i zaplanowaną komunikację, wykorzystując szablony komunikatów, marka rośnie na  Twoich oczach.

Moja sekretna droga do sukcesu, to BIBLIA MARKI

Biblia Marki to produkt dla każdego świadomego przedsiębiorcy! Ponad 10 lat tworzę marki dla siebie i moich klientów oraz uczę, jak zrobić to dobrze. Na rynku brakuje narzędzi, za to jest dużo kursów i opowieści. Udostępniam Ci mój autorski produkt, z którego może skorzystać każdy, kto ma potrzebę stworzenia własnego unikalnego brandu, oszczędzając sobie stresów, czasu i pieniędzy. Moje PROJEKTY to unikatowe marki premium, które zachwycają estetyką i zapadają w pamięć spójnością i konsekwencją komunikacji.

Podczas konsultacji otrzymasz wiedzę od praktyka, skuteczne rozwiązania i gotowe szablony do pracy.
Biblia Marki®️ to GPS po świecie skutecznego biznesu! 

12 modułów tematycznych budowania brandu

Księga Wartości

misja, wizja, wartości marki, kodeks moralny, DNA marki
WARTOŚCI

Księga Identyfikacji

brandbook, moodboard, kolory, fonty, logotyp, nick marketingowy, gadżety
IDENTYFIKACJA

Księga Archetypów

bazowe oraz marketingowe archetypy marki
ARCHETYPY

Księga Produktu

opis produktów, obsługa, dystrybucja, promocja
PRODUKTY

Księga Usług

opis usług, procedury obsługi klienta, promocja usług
USŁUGI

Księga Monitoringu

monitorowanie marki, produktów, usług, person i konkurencji
MONITORING

Księga Przepływu

model finansowy, finansowanie,, szukanie inwestorów, zarządzanie budżetem,
FINANSE

Księga Planowania

ustalanie celów krótko- i długoterminowych, nauka metod ich skutecznej realizacji
PLANOWANIE

Księga Komunikacji

słowa kluczowe, hasła reklamowe, media społecznościowe, strona www, budowanie bazy adresowej, ramówka, schematy komunikatów
KOMUNIKACJA

Księga Osobowości

pracownicy, grupa docelowa marki, ambasadorzy marki, dostawcy, klienci, organizacje wspierające, dostawcy
SOJUSZNICY

Czym jest marka firmy?

Marka firmy to brand wypuszczony przez konkretny podmiot gospodarczy. Może funkcjonować pod tą samą nazwą jak firma lub pod kompletnie inną – dedykowaną projektowi lub stworzoną pod konkretne miejsce.

Dlaczego firmy tworzą marki?

Poza podstawowym celem, jakim jest odróżnienie produktów, miejsc, usług, jest identyfikacja cech tych projektów. Marki kreowane są w taki sposób, aby wyrażały pewne wartości, które idealnie wpisują się w styl życia konsumenta – odpowiadają jego gustom i są zgodne z jego wizją świata. Marki komunikują emocjonalne korzyści wynikające z zakupu konkretnego towaru lub usługi. Sprawiają, że ją zapamiętujemy, utożsamiamy z określoną jakością i chętnie wracamy po więcej wrażeń.

Kto korzysta z moich usług ?

branding firmy
Wspólnicy małych i średnich firm
jednoosobowa dzialanosc
Właściciele firm jednoosobowych
szef leader manager
Szefowie, liderzy, managerowie
freelancerzy influencerzy
Freelancerzy i influencerzy

Filary solidnej marki to przede wszystkim przemyślana architektura, wypracowana na bazie analizy rynku. Biblia Marki, zawiera wszystkie elementy układanki. Pokazuje, jak krok po kroku wybudować brand, by zostawiał trwały ślad w umyśle odbiorcy.

Na bazie filarów marki formułowane są konkretne kampanie i hasła reklamowe. Kluczem jest to, by utrzymać spójność podczas całej komunikacji jaką prowadzimy na zewnątrz, co w efekcie przekłada się na większą ekspansję marki, a finalnie oczekiwaną sprzedaż.

Jak powiedział Walter Landor, „Produkty powstają w fabryce, ale marki powstają w umyśle”.

Budowanie marki w sposób spójny, pod każdym względem, jest kluczem do sukcesu. Dostaniesz ode mnie dużo oryginalnych i wartościowych wskazówek, niezależnie od tego, czy posiadasz już markę, czy dopiero planujesz ją budować. 

Co dostajesz podczas konsultacji !

praktyczną i unikalną wiedzę

wsparcie merytoryczne

feedback do dotychczasowych działań

matryce do samodzielnej pracy

empatię i dobre relacje

dyskrecję i zaufanie

wymianę doświadczeń

sprawdzone rozwiązania do wdrożenia

budowanie marki firmowej