BLOG

Chodź, opowiem Ci o moim świecie.

Ten blog pisany jest z potrzeby dzielenia się ze światem, tym co dla mnie jest ważne i inspirujące. Powstał, by pokazać Ci, że nie jesteś sama w poszukiwaniach tego co wartościowe. Jest nas więcej, nawet jeśli nasze drogi się różnią. Dlatego wybierz dla siebie to, co z Tobą rezonuje – co Cię wzmacnia, inspiruje i wspiera. 

Trochę ciekawostek ze świata biznesu...

Wierzę w piękno pracy, wykonywanej uczciwie i z szacunkiem dla świata. 
Chcesz więcej? Zapraszam na stronę BIBLIA MARKI

Zdrowa pewność siebie – wywiad dla BUSINESSWOMAN & life

Jej przeznaczeniem jest pomaganie poprzez edukowanie. Pokazuje jak osiągnąć wolność duchową, intelektualną, emocjonalną, społeczna i finansową. Wierzy głęboko w to, że można taką wolność uzyskać poprzez świadomy rozwój osobisty. Każdego dnia wspiera przedsiębiorców transformacji w lepszą wersję siebie z wczoraj.

Czytaj więcej »
rozmowa-sprzedazowa

Rozmowa sprzedażowa krok po kroku

Umiejętnie przeprowadzona rozmowa sprzedażowa to jedno z najskuteczniejszych narzędzi pozyskiwania klientów i finalizowania transakcji. Na czym polega rozmowa sprzedażowa i jak powinna wyglądać? Najważniejsze zasady, wskazówki i rady.

Czytaj więcej »
rebranding-marka

Rebranding marki – czym jest i jak go przeprowadzić?

Nawet najlepiej skonstruowana marka może wymagać rebrandingu. Umiejętnie zaplanowany i wdrożony pozwala zażegnać kryzys wizerunkowy, z przytupem wejść na nowe rynki czy też zdobyć klientów. To tylko wybrane powody, dla których warto zdecydować się na rebranding. Co to właściwie jest? Kiedy zazwyczaj się go przeprowadza i jak to zrobić dobrze?

Czytaj więcej »
masternind moc kobieta scaled

Co znaczy mastermind w biznesie?

Prowadzenie firmy to nie lada wyzwanie. Niejednokrotnie przedsiębiorcy są pozostawieni sami sobie. Nie mają z kim przeanalizować wariantów decyzji, ani przedyskutować strategii rozwoju biznesu. Dzięki spotkaniom Mastermind, Twoje życie się zmienia.

Czytaj więcej »
pokolenie xyz generacja scaled

Pokolenie XYZ – jak pracować i nie zwariować!

Żyjemy w ciągłym chaosie, a ostatnie lata jeszcze tylko pogłębiły ten stan. Różnice pokoleniowe są coraz bardziej odczuwalne w pracy. Przedsiębiorcy na ślepo szukają sposobów radzenia sobie z mentalnością pracowników i ciągłymi wymaganiami. Jak pracować i nie zwariować?

Czytaj więcej »
ambasador marka scaled

Kim jest ambasador marki?

Jesteśmy w na takim zakręcie historii, że nasze biznesy wymagają zmiany podejścia.
Klienci rezygnują ze zbędnych zakupów lub wycofują się z umów…
Wiele firm to dotyka, tych małych i tych dużych. Szykują się przetasowania na rynku. Nikt nie wie, co będzie dalej.
Wydaje się, że to bardzo zły czas dla biznesu. Nie poddawaj się, szukaj nowych rozwiązań.

Czytaj więcej »
marka wartosci scaled

Budowanie marki osobistej na wartościach

Mówiąc o marketingu nie sposób pominąć wartości. Są kluczowe w budowaniu marki. O tym, że pełnią szczególną rolę może świadczyć fakt utworzenia odrębnego terminu – marketing wartości. Ich zdefiniowanie i zakomunikowanie przez markę osobistą jest niezwykle ważne. Nie przeocz w tym procesie niczego! W tym artykule wyjaśnię Ci, jak i dlaczego to naprawdę działa.

Czytaj więcej »
supermoce marketingu scaled

Supermoce marketingu – pakiet skutecznych narzędzi

„Marketing wysyła Ci zaproszenie na kolację. Ale to branding sprawia, że je przyjmujesz”. Zacytowane słowa Lolsona Zawadzkiego podkreślają bardzo ważny aspekt obszaru, zwanego content marketingiem. Reklama spełnia wiele istotnych funkcji, co za moment Ci udowodnię, ale to właśnie marka osobista i branding, są kluczowe dla Twojego biznesu.

Czytaj więcej »
strategia marka scaled

Strategia marki – kompletny plan działania

Tylko tutaj poznasz 5 kluczowych kroków budowania strategii dla Twojej marki. Badanie rynku pozwoli Ci na określenie wartościowej misji i wizji. Zbudujesz świadomość marki poprzez skuteczną komunikację. A konsekwencja działań doprowadzi Twoją markę do stworzenia lojalnej społeczności. Oto szczegóły…

Czytaj więcej »
rebranding casestudy

Rebranding oparty na badaniach rynku

Jeśli rebranding ma odnieść sukces, musisz jasno zdefiniować wewnętrzną wizję, bardziej niż myślisz, że ją masz. Pod wieloma względami badania rynku i projektowanie marki ma na celu pomóc ludziom wypełnić lukę między przeczuciami a danymi rynkowymi. Słuchanie otoczenia, zadawanie pytań i podsumowywanie to elementy konstrukcyjnej innowacji dla marki.

Czytaj więcej »

Nie samą pracą człowiek żyje...

Dajmy sobie odrobinę przyjemności, rozpieszczajmy się, rozwijajmy, uśmiechajmy się do świata.