BLOG

Chodź, opowiem Ci o moim świecie.

Ten blog pisany jest z potrzeby dzielenia się ze światem, tym co dla mnie jest ważne i inspirujące. Powstał, by pokazać Ci, że nie jesteś sama w poszukiwaniach tego co wartościowe. Jest nas więcej, nawet jeśli nasze drogi się różnią. Dlatego wybierz dla siebie to, co z Tobą rezonuje – co Cię wzmacnia, inspiruje i wspiera. 

Trochę ciekawostek ze świata biznesu...

Wierzę w piękno pracy, wykonywanej uczciwie i z szacunkiem dla świata. 
Chcesz więcej? Zapraszam na stronę BIBLIA MARKI

opdb opefbecdce

Jak skutecznie wdrożyć produkt cyfrowy?

Wiem, że szukasz przełomu w swoim biznesie. Przełom przychodzi, kiedy zaczynasz doświadczać, otwierając się na nowe rzeczy. Kiedy zamieniasz wiedzę z filmów, książek, konferencji, szkoleń czy kursów online na doświadczenie, zaczyna się Twoja biznesowa transformacja.

Czytaj więcej »
audyt marki kretorka marek google

Dlaczego biznes zaczynamy od wyszukiwarki Google?

Nasze wyobrażenie o biznesie a rzeczywistość, to dwa różne światy. Każdy chciałby, aby pojawił się ktoś, kto wyciągnie nas z szafy problemów i powie światu, jaki nasz brand jest wspaniały. Niestety, nikt nie przychodzi. I gwarantuje Ci, że nie przyjdzie. Budowanie firmy to ciągłe powroty na linię startu. Jak coś nie funkcjonuje zgodnie z naszymi oczekiwaniami to wracamy do fundamentów.

Czytaj więcej »
archetyp-odkrywca-kreatorkamarek

Archetyp Odkrywca – podróż w nieznane

Archetypy pomagają w budowaniu wizerunku i przyciąganiu tych osób, które podzielają podobne wartości. Odkrywca jest zawsze otwarty na przygody. Nie boi się też ekstremalnych wyzwań. Odkrywca odnajduje wolność szukając samego siebie podczas odkrywania świata.

Czytaj więcej »
marka-osobiista-porady

Marka osobista – jak ją uporządkować?

Czy Ty też chcesz zbudować markę, która zarabia pieniądze?
W dzisiejszym dynamicznym świecie biznesu i kariery, budowanie marki osobistej stało się kluczowym elementem osiągania sukcesu. To nie tylko chodzi o to, jak się prezentujemy, ale również o to, jak jesteśmy postrzegani przez innych. Dlatego warto poświęcić czas i wysiłek na uporządkowanie swojej marki osobistej. W niniejszym artykule przyjrzymy się głębiej temu, dlaczego to jest ważne i jakie korzyści to niesie.

Czytaj więcej »
marka osobista kreatorka

Marka osobista – od czego zacząć ją tworzyć?

Każdy z nas jest marką. Pytanie jest tylko jedno: Czy umiesz nią zarządzać? Zakładając własną działalność stajesz się przedsiębiorcą, ale jednocześnie zaczynasz budować świadomie swoją markę osobistą lub biznesową. Silny personal brand to jeden z najistotniejszych elementów Twojej działalności. To z nim będziesz kojarzony Ty i Twoje produkty.

Czytaj więcej »
copywriting-kreatorka-marek

Copywriting marki osobistej – na co zwrócić uwagę, a czego unikać?

Dobry copywriting to taki, który precyzyjnie trafia w potrzeby klientów. To dzięki niemu jedne marki osobiste rozwijają się znacznie szybciej niż pozostałe. Skomplikowane? Gdyby to było proste, każda z nas mogłaby być drugą Michelle Obamą lub kobiecą wersją Elona Muska. Właśnie teraz poznasz konkretne wskazówki, dzięki którym twoje teksty wreszcie trafią do serc odpowiednich osób.

Czytaj więcej »

Zdrowa pewność siebie – wywiad dla BUSINESSWOMAN & life

Jej przeznaczeniem jest pomaganie poprzez edukowanie. Pokazuje jak osiągnąć wolność duchową, intelektualną, emocjonalną, społeczna i finansową. Wierzy głęboko w to, że można taką wolność uzyskać poprzez świadomy rozwój osobisty. Każdego dnia wspiera przedsiębiorców transformacji w lepszą wersję siebie z wczoraj.

Czytaj więcej »
rozmowa-sprzedazowa

Rozmowa sprzedażowa krok po kroku

Umiejętnie przeprowadzona rozmowa sprzedażowa to jedno z najskuteczniejszych narzędzi pozyskiwania klientów i finalizowania transakcji. Na czym polega rozmowa sprzedażowa i jak powinna wyglądać? Najważniejsze zasady, wskazówki i rady.

Czytaj więcej »
rebranding-marka

Rebranding marki – czym jest i jak go przeprowadzić?

Nawet najlepiej skonstruowana marka może wymagać rebrandingu. Umiejętnie zaplanowany i wdrożony pozwala zażegnać kryzys wizerunkowy, z przytupem wejść na nowe rynki czy też zdobyć klientów. To tylko wybrane powody, dla których warto zdecydować się na rebranding. Co to właściwie jest? Kiedy zazwyczaj się go przeprowadza i jak to zrobić dobrze?

Czytaj więcej »
masternind moc kobieta scaled

Co znaczy mastermind w biznesie?

Prowadzenie firmy to nie lada wyzwanie. Niejednokrotnie przedsiębiorcy są pozostawieni sami sobie. Nie mają z kim przeanalizować wariantów decyzji, ani przedyskutować strategii rozwoju biznesu. Dzięki spotkaniom Mastermind, Twoje życie się zmienia.

Czytaj więcej »
pokolenie xyz generacja scaled

Pokolenie XYZ – jak pracować i nie zwariować!

Żyjemy w ciągłym chaosie, a ostatnie lata jeszcze tylko pogłębiły ten stan. Różnice pokoleniowe są coraz bardziej odczuwalne w pracy. Przedsiębiorcy na ślepo szukają sposobów radzenia sobie z mentalnością pracowników i ciągłymi wymaganiami. Jak pracować i nie zwariować?

Czytaj więcej »
ambasador marka scaled

Kim jest ambasador marki?

Jesteśmy w na takim zakręcie historii, że nasze biznesy wymagają zmiany podejścia.
Klienci rezygnują ze zbędnych zakupów lub wycofują się z umów…
Wiele firm to dotyka, tych małych i tych dużych. Szykują się przetasowania na rynku. Nikt nie wie, co będzie dalej.
Wydaje się, że to bardzo zły czas dla biznesu. Nie poddawaj się, szukaj nowych rozwiązań.

Czytaj więcej »
marka wartosci scaled

Budowanie marki osobistej na wartościach

Mówiąc o marketingu nie sposób pominąć wartości. Są kluczowe w budowaniu marki. O tym, że pełnią szczególną rolę może świadczyć fakt utworzenia odrębnego terminu – marketing wartości. Ich zdefiniowanie i zakomunikowanie przez markę osobistą jest niezwykle ważne. Nie przeocz w tym procesie niczego! W tym artykule wyjaśnię Ci, jak i dlaczego to naprawdę działa.

Czytaj więcej »
supermoce marketingu scaled

Supermoce marketingu – pakiet skutecznych narzędzi

„Marketing wysyła Ci zaproszenie na kolację. Ale to branding sprawia, że je przyjmujesz”. Zacytowane słowa Lolsona Zawadzkiego podkreślają bardzo ważny aspekt obszaru, zwanego content marketingiem. Reklama spełnia wiele istotnych funkcji, co za moment Ci udowodnię, ale to właśnie marka osobista i branding, są kluczowe dla Twojego biznesu.

Czytaj więcej »
strategia marka scaled

Strategia marki – kompletny plan działania

Tylko tutaj poznasz 5 kluczowych kroków budowania strategii dla Twojej marki. Badanie rynku pozwoli Ci na określenie wartościowej misji i wizji. Zbudujesz świadomość marki poprzez skuteczną komunikację. A konsekwencja działań doprowadzi Twoją markę do stworzenia lojalnej społeczności. Oto szczegóły…

Czytaj więcej »
rebranding casestudy

Rebranding oparty na badaniach rynku

Jeśli rebranding ma odnieść sukces, musisz jasno zdefiniować wewnętrzną wizję, bardziej niż myślisz, że ją masz. Pod wieloma względami badania rynku i projektowanie marki ma na celu pomóc ludziom wypełnić lukę między przeczuciami a danymi rynkowymi. Słuchanie otoczenia, zadawanie pytań i podsumowywanie to elementy konstrukcyjnej innowacji dla marki.

Czytaj więcej »

Nie samą pracą człowiek żyje...

Dajmy sobie odrobinę przyjemności, rozpieszczajmy się, rozwijajmy, uśmiechajmy się do świata.

przekonania sukienka

Przekonania — historia pewnej sukienki

Podważaj swoje przekonania zawsze i wszędzie. Twoje przekonania manifestują się non stop. Nie masz wpływu na swoje decyzje, wybory i zachowania, dopóki nie odkryjesz programów, które tym sterują. Zmień swoje programy na pozytywne i wspierające, a życie pozytywnie Cię zaskoczy.

Czytaj więcej »
rozwoj osobisty kreatorka

Rozwój osobisty – droga do skutecznego poznania

Życie dorosłego jest jak pływanie na basenie. Nieustannie piętrząca się fala zadań, liczne wyzwania do pokonania, walka z czasem to tylko wybrane elementy, które pojawiają się drodze do brzegu. Do realizacji celów prowadzi bez wątpienia planowanie, konsekwencja działań i efektywne zarządzanie czasem. Rozwój osobisty to klucz do sukcesu w każdej dziedzinie życia!

Czytaj więcej »