BLOG
Chodź, opowiem Ci o moim świecie.
Ten blog pisany jest z potrzeby dzielenia się ze światem, tym co dla mnie jest ważne i inspirujące. Powstał, by pokazać Ci, że nie jesteś sama w poszukiwaniach tego co wartościowe. Jest nas więcej, nawet jeśli nasze drogi się różnią. Dlatego wybierz dla siebie to, co z Tobą rezonuje – co Cię wzmacnia, inspiruje i wspiera.
Trochę ciekawostek ze świata biznesu...
Wierzę w piękno pracy, wykonywanej uczciwie i z szacunkiem dla świata.
Chcesz więcej? Zapraszam na stronę BIBLIA MARKI
Pytania sokratejskie – skuteczna forma perswazji dla każdego przedsiębiorcy
Dialogi sokratejski to metoda wykorzystywana do rozwiązywania problemów i dylematów w każdym wymiarze. Zadawanie pytań to kluczowa umiejętność w wielu obszarach biznesowych.
Drabina produktowa – najefektywniejsza strategia marketingowa i sprzedażowa
Nie trzymaj się już latarni. Weź drabinę i sięgaj po więcej. Zbuduj długoterminową relację z klientem i przeprowadź go skutecznie przez całą ścieżkę produktową firmy.
Jak skutecznie wdrożyć produkt cyfrowy?
Wiem, że szukasz przełomu w swoim biznesie. Przełom przychodzi, kiedy zaczynasz doświadczać, otwierając się na nowe rzeczy. Kiedy zamieniasz wiedzę z filmów, książek, konferencji, szkoleń czy kursów online na doświadczenie, zaczyna się Twoja biznesowa transformacja.
Empatia w sprzedaży – słowa MOCY
Dzięki subtelnemu przełącznikowi w Twoim umyśle, możesz łatwo zarobić kilka tysięcy więcej… Zobacz, jak możesz rozwiązać problemy w swojej firmie, wychodząc z pozycji MOCY.
Dlaczego nie jesteś gigantem w mediach społecznościowych?
Niezależnie od tego, czy lubisz media społecznościowe, czy ich nienawidzisz… nie masz innego wyboru, jak tylko je wykorzystać w budowaniu własnego biznesu. Założenie konta w mediach społecznościowych i systematyczne jego prowadzenie to ciągłe wystawianie się na widok publiczny. I tu zaczyna się problem…
Dlaczego biznes zaczynamy od wyszukiwarki Google?
Nasze wyobrażenie o biznesie a rzeczywistość, to dwa różne światy. Każdy chciałby, aby pojawił się ktoś, kto wyciągnie nas z szafy problemów i powie światu, jaki nasz brand jest wspaniały. Niestety, nikt nie przychodzi. I gwarantuje Ci, że nie przyjdzie. Budowanie firmy to ciągłe powroty na linię startu. Jak coś nie funkcjonuje zgodnie z naszymi oczekiwaniami to wracamy do fundamentów.
Archetyp Odkrywca – podróż w nieznane
Archetypy pomagają w budowaniu wizerunku i przyciąganiu tych osób, które podzielają podobne wartości. Odkrywca jest zawsze otwarty na przygody. Nie boi się też ekstremalnych wyzwań. Odkrywca odnajduje wolność szukając samego siebie podczas odkrywania świata.
Marka osobista – jak ją uporządkować?
Czy Ty też chcesz zbudować markę, która zarabia pieniądze?
W dzisiejszym dynamicznym świecie biznesu i kariery, budowanie marki osobistej stało się kluczowym elementem osiągania sukcesu. To nie tylko chodzi o to, jak się prezentujemy, ale również o to, jak jesteśmy postrzegani przez innych. Dlatego warto poświęcić czas i wysiłek na uporządkowanie swojej marki osobistej. W niniejszym artykule przyjrzymy się głębiej temu, dlaczego to jest ważne i jakie korzyści to niesie.
Marka osobista – od czego zacząć ją tworzyć?
Każdy z nas jest marką. Pytanie jest tylko jedno: Czy umiesz nią zarządzać? Zakładając własną działalność stajesz się przedsiębiorcą, ale jednocześnie zaczynasz budować świadomie swoją markę osobistą lub biznesową. Silny personal brand to jeden z najistotniejszych elementów Twojej działalności. To z nim będziesz kojarzony Ty i Twoje produkty.
Copywriting marki osobistej – na co zwrócić uwagę, a czego unikać?
Dobry copywriting to taki, który precyzyjnie trafia w potrzeby klientów. To dzięki niemu jedne marki osobiste rozwijają się znacznie szybciej niż pozostałe. Skomplikowane? Gdyby to było proste, każda z nas mogłaby być drugą Michelle Obamą lub kobiecą wersją Elona Muska. Właśnie teraz poznasz konkretne wskazówki, dzięki którym twoje teksty wreszcie trafią do serc odpowiednich osób.
Zdrowa pewność siebie – wywiad dla BUSINESSWOMAN & life
Jej przeznaczeniem jest pomaganie poprzez edukowanie. Pokazuje jak osiągnąć wolność duchową, intelektualną, emocjonalną, społeczna i finansową. Wierzy głęboko w to, że można taką wolność uzyskać poprzez świadomy rozwój osobisty. Każdego dnia wspiera przedsiębiorców transformacji w lepszą wersję siebie z wczoraj.
Metody motywacji do pracy – poznaj skuteczne sposoby motywacyjne
Motywacja sprawia, że dążymy do realizacji postawionych celów i brniemy naprzód, nawet pomimo przeciwności. Nic więc dziwnego, że kształtowanie motywacji uznaje się obecnie za jeden z fundamentów efektywnego zarządzania kapitałem ludzkim.
Przełącz się na skuteczną komunikację – Biblia Marki
Planujesz stworzyć markę osobistą lub założyć firmę? Chcesz dowiedzieć się, jak zrobić to dobrze i skutecznie Potrzebujesz wiedzy, od czego zacząć budowanie marki silnej i rozpoznawalnej? Szukasz wskazówek, które pomogą Ci pozyskać klientów i sprawnie sprzedać swój produkt?
Mowa ciała w biznesie – czym jest komunikacja niewerbalna?
Mowa ciała jest w stanie wyrazić więcej niż tysiąc słów. Dlatego zwłaszcza w relacjach biznesowych warto nauczyć się ją dostrzegać i odczytywać jej znaczenie. Mimika twarzy, sposób poruszania się, a nawet postawa – wszystko to ma znaczenie i przesądza o wrażeniu, jakie pozostawisz na kliencie lub partnerze biznesowym.
Rozmowa sprzedażowa krok po kroku
Umiejętnie przeprowadzona rozmowa sprzedażowa to jedno z najskuteczniejszych narzędzi pozyskiwania klientów i finalizowania transakcji. Na czym polega rozmowa sprzedażowa i jak powinna wyglądać? Najważniejsze zasady, wskazówki i rady.
Blask marki widziany z daleka – wywiad dla BUSINESSWOMAN & life
Ewa Nizio o budowaniu marki wie wszystko. Od dziesięciu lat tworzy własne brandy oraz doradza klientom. Jak zrobić to dobrze? O brandingu idealnym opowiada Magdalenie Adamskiej.
5 pomysłów na oryginalną identyfikację marki
Marka to TY! Niezależnie od tego, czy masz firmę, czy jeszcze jej nie posiadasz. Jesteś jedyna, unikatowa, niepowtarzalna. Jak sprawić, aby Twój wizerunek był oryginalny i skutecznie zapamiętany?
Rebranding marki – czym jest i jak go przeprowadzić?
Nawet najlepiej skonstruowana marka może wymagać rebrandingu. Umiejętnie zaplanowany i wdrożony pozwala zażegnać kryzys wizerunkowy, z przytupem wejść na nowe rynki czy też zdobyć klientów. To tylko wybrane powody, dla których warto zdecydować się na rebranding. Co to właściwie jest? Kiedy zazwyczaj się go przeprowadza i jak to zrobić dobrze?
Co znaczy mastermind w biznesie?
Prowadzenie firmy to nie lada wyzwanie. Niejednokrotnie przedsiębiorcy są pozostawieni sami sobie. Nie mają z kim przeanalizować wariantów decyzji, ani przedyskutować strategii rozwoju biznesu. Dzięki spotkaniom Mastermind, Twoje życie się zmienia.
Pokolenie XYZ – jak pracować i nie zwariować!
Żyjemy w ciągłym chaosie, a ostatnie lata jeszcze tylko pogłębiły ten stan. Różnice pokoleniowe są coraz bardziej odczuwalne w pracy. Przedsiębiorcy na ślepo szukają sposobów radzenia sobie z mentalnością pracowników i ciągłymi wymaganiami. Jak pracować i nie zwariować?
Czym jest segmentacja rynku? Definicja i przykłady
Określenie segmentu dla marki, jest jednym z ważniejszych procesów w przygotowaniu strategii biznesowej. Nie daj się zwieść intuicji czy przekonaniu, że Ty to wiesz, bo odbiorcami są klienci podobni do Ciebie. To jest utopia.
Kim jest ambasador marki?
Jesteśmy w na takim zakręcie historii, że nasze biznesy wymagają zmiany podejścia.
Klienci rezygnują ze zbędnych zakupów lub wycofują się z umów…
Wiele firm to dotyka, tych małych i tych dużych. Szykują się przetasowania na rynku. Nikt nie wie, co będzie dalej.
Wydaje się, że to bardzo zły czas dla biznesu. Nie poddawaj się, szukaj nowych rozwiązań.
Misja – zaproszenie do wspólnego marzenia
Świadoma marka określa misję, aby złapać punkt odniesienia względem otoczenia. Misja definiuje po co i dla kogo istniejemy oraz co mamy naszemu odbiorcy do zaoferowania. Misję tworzymy zawsze na bazie wartości.
Budowanie marki osobistej na wartościach
Mówiąc o marketingu nie sposób pominąć wartości. Są kluczowe w budowaniu marki. O tym, że pełnią szczególną rolę może świadczyć fakt utworzenia odrębnego terminu – marketing wartości. Ich zdefiniowanie i zakomunikowanie przez markę osobistą jest niezwykle ważne. Nie przeocz w tym procesie niczego! W tym artykule wyjaśnię Ci, jak i dlaczego to naprawdę działa.
Supermoce marketingu – pakiet skutecznych narzędzi
„Marketing wysyła Ci zaproszenie na kolację. Ale to branding sprawia, że je przyjmujesz”. Zacytowane słowa Lolsona Zawadzkiego podkreślają bardzo ważny aspekt obszaru, zwanego content marketingiem. Reklama spełnia wiele istotnych funkcji, co za moment Ci udowodnię, ale to właśnie marka osobista i branding, są kluczowe dla Twojego biznesu.
Strategia marki – kompletny plan działania
Tylko tutaj poznasz 5 kluczowych kroków budowania strategii dla Twojej marki. Badanie rynku pozwoli Ci na określenie wartościowej misji i wizji. Zbudujesz świadomość marki poprzez skuteczną komunikację. A konsekwencja działań doprowadzi Twoją markę do stworzenia lojalnej społeczności. Oto szczegóły…
Jak zdobyć ulotną uwagę każdego odbiorcy?
Proces budowania marki osobistej powinien być przemyślany, zaprojektowany i wszechstronny. Skoro tu jesteś, to znaczy, że pragniesz zmiany. Ten artykuł to inspiracja, a Ty od życia chcesz już czegoś więcej. Tak zaczyna się transformacja.
Rebranding oparty na badaniach rynku
Jeśli rebranding ma odnieść sukces, musisz jasno zdefiniować wewnętrzną wizję, bardziej niż myślisz, że ją masz. Pod wieloma względami badania rynku i projektowanie marki ma na celu pomóc ludziom wypełnić lukę między przeczuciami a danymi rynkowymi. Słuchanie otoczenia, zadawanie pytań i podsumowywanie to elementy konstrukcyjnej innowacji dla marki.
Identyfikacja w sieci – dlaczego jej potrzebujesz?
Projektując markę zadbaj o jej wizualną stronę. W minimalnym podejściu potrzebujesz znaku graficznego, palety kolorów, określonych fontów…, czyli „Księgi Identyfikacji”
4 archetypy, które musi znać każda marka, aby więcej zarabiać
Znasz 12 popularnych archetypów przypisanych do marketingu? Zapewne tak. Ale nie wiesz o tym, że jest ich dużo więcej. Mają je ludzie, firmy, państwa. Decydują o naszym życiu, zachowaniu i wyborach. Podświadomie się nimi kierujemy. Chcesz je poznać, mieć nad nimi kontrolę i rozumieć mechanizmy ich działania?
Nie samą pracą człowiek żyje...
Dajmy sobie odrobinę przyjemności, rozpieszczajmy się, rozwijajmy, uśmiechajmy się do świata.
Przekonania — historia pewnej sukienki
Podważaj swoje przekonania zawsze i wszędzie. Twoje przekonania manifestują się non stop. Nie masz wpływu na swoje decyzje, wybory i zachowania, dopóki nie odkryjesz programów, które tym sterują. Zmień swoje programy na pozytywne i wspierające, a życie pozytywnie Cię zaskoczy.
Rozwój osobisty – droga do skutecznego poznania
Życie dorosłego jest jak pływanie na basenie. Nieustannie piętrząca się fala zadań, liczne wyzwania do pokonania, walka z czasem to tylko wybrane elementy, które pojawiają się drodze do brzegu. Do realizacji celów prowadzi bez wątpienia planowanie, konsekwencja działań i efektywne zarządzanie czasem. Rozwój osobisty to klucz do sukcesu w każdej dziedzinie życia!
Książki, które uderzyły mi do głowy. Moje TOP5.
Każda książka, którą biorę do ręki jest jak tablica do badania ostrości wzroku u okulisty. Litery znajdujące się u góry tablicy zwykle są bardzo wyraźne. Jednak im niżej spoglądasz, w zależności od stanu twojego wzroku stają się coraz bardziej tajemnicze.
Bhutan – najszczęśliwszy kraj na świecie.
Uważasz, że to zbyt dalekie i niedostępne miejsce? Marzenia zawsze wydają się poza zasięgiem, do czasu ich realizacji. Odważ się i zdecyduj, które oblicze Bhutanu pasuje do Ciebie najbardziej.
Niech żyje stół. Miejsce dobrych spotkań
Zapraszam do wspólnego stołu. Stół stanowi symboliczną oś świata, oddziela pracę od przyjemności. Dzięki takim chwilom, codzienność staje się wyjątkowa.