jednoosobowa dzialanosc

„Każda duża instytucja jest wydłużonym cieniem pojedynczego człowieka. Jej charakter jest odbiciem jego osobowości.”

EMERSON

projekt

BIZNES OD SERCA

„Miej nad sobą dobre niebo albo je sobie stwórz” pisze Rafał Ohme w książce „Emo Sapiens. Harmonia emocji i rozumu.” To „inne niebo” powinieneś stworzyć w pierwszej kolejności, kiedy pragniesz, aby Twoja marka była widzialna i słyszalna.

BIBLIA MARKI

MARKA TO TY!

Nie wiesz jak zacząć? Zróbmy to razem! Zapraszam na konsultacje – ofertę znajdziesz tutaj.

ksiega marek Ewa Nizio
ksiega identyfikacji kreatorkamarek

Rozdział 1

Księga Wartości

Zrzut ekranu 2021 03 10 o 15.20.15

WEJDŹ DO WNĘTRZA, ABY PRZYCIĄGAĆ NA ZEWNĄTRZ

Planujesz swoje życie czy ścieżkę zawodową, realizujesz plany intuicyjnie, nie zastanawiając się bliżej nad sensem tego wszystkiego. Popełniasz błędy, wyciągasz lekcje, zawracasz zmieniasz ścieżkę, korygujesz niedociągnięcia, zmieniasz zdanie, dostosowujesz się, poświęcasz, czasami dochodzisz do finału, czasami rezygnujesz. Po drodze na tej scieżce pojawiają się ludzie, jedni się sprawdzają, inni nie. 

Warto się zatrzymać i zadać pytanie: Jakie są moje fundamentalne wartości? Które wartości chcę wykorzystać w organizacji, w której pracuję?

Fundamentalne wartości definiują duszę marki. Przyciągają właściwych ludzi. Kierujemy się nimi na każdym etapie rozwoju, często nieświadomie, intuicyjnie. Kiedy dokonujemy wyborów zgodne z naszymi wartościami, życie prywatne i zawodowe układa się poprawnie.

Chodź, zrobimy test razem !

Kiedy zaczynamy żyć świadomie, przestajemy być zdeformowanym odbiciem czyichś oczekiwań. Rzadko, o ile w ogóle, świadomie i celowo tworzymy własny Kodeks Wartości.

0
% ludzi

nigdy nie zrobiło testu wartości

„Kiedy zabarwisz biznes swoimi wartościami, Twoje kreacje zyskują unikatowe życie"

VISHEN LAKHIANI
ewa nizio identyfikacja

Zdrowa pewność siebie – wywiad dla BUSINESSWOMAN & life

Jej przeznaczeniem jest pomaganie poprzez edukowanie. Pokazuje jak osiągnąć wolność duchową, intelektualną, emocjonalną, społeczna i finansową. Wierzy głęboko w to, że można taką wolność uzyskać poprzez świadomy rozwój osobisty. Każdego dnia wspiera przedsiębiorców transformacji w lepszą wersję siebie z wczoraj.

Czytaj więcej »

Rozdział 2

Projektując markę zadbaj o jej wizualną stronę. W minimalnym podejściu potrzebujesz znaku graficznego, palety kolorów, określonych fontów…, czyli „Księgi Identyfikacji”

Pozostawiaj po sobie dobre wrażenie

design system Ewa Nizio

Księga Identyfikacji

marka osobista Ewa Nizio

System identyfikacji to język wizualny, którym posługujesz się jako marka, czyli Ty jako firma lub jako osoba prywatna. Zaplanowana identyfikacja gwarantuje twórcy spójność komunikacji, a odbiorcy przekazu zapewnia utożsamienie obrazu z właścicielem treści.

Rozdział 3

Księga Archetypów

„Dajcie ludziom archetypy, a wszyscy co do jednego rzucą się naprzód”

C.G. JUNG

Zdrowa pewność siebie – wywiad dla BUSINESSWOMAN & life

Jej przeznaczeniem jest pomaganie poprzez edukowanie. Pokazuje jak osiągnąć wolność duchową, intelektualną, emocjonalną, społeczna i finansową. Wierzy głęboko w to, że można taką wolność uzyskać poprzez świadomy rozwój osobisty. Każdego dnia wspiera przedsiębiorców transformacji w lepszą wersję siebie z wczoraj.

Czytaj więcej »

Rozdział 4

Chcesz zbudować markę? Postaw na content marketing, czyli marketing treści. Pisz artykuły na blogu, wrzucaj posty na Facebooka i Instagram, nagrywaj nowe filmiki na YouTube, moderuj pokoje na Clubhouse. W pierwszej kolejności opracuj strategię komunikacji dla pracowników, ambasadorów, klientów i partnerów.

Zrzut ekranu 2021 03 10 o 15.44.34

Księga Komunikacji

Zrzut ekranu 2021 03 10 o 15.42.08

Aby dotrzeć ze swoim przekazem do klientów i budować markę, potrzebujesz środków komunikacji - potrzebujesz mediów. Jakich mediów? Internet sprawił, że każdy z nas ma swoje media. Każdy z nas zyskał dla swojego komunikatu możliwość globalnego zasięgu. Tylko jak go dobrze wykorzystać?

Potrzebujesz pomocy? Odezwij się!

Wybierz odpowiednie media. Nie twórz ciągle nowych treści. Twórz użyteczne i trwałe treści. Przygotuj grafiki, szablony tekstów na social media, słowa kluczowe. Wyróżnij się. Połącz Twoje wartości z aktualnymi potrzebami klientów. Bądź spójna i konsekwentna w przekazie. Szanuj odbiorców!

ABC komunikacji

Rozdział 5

Księga Produktu

Zrzut ekranu 2021 03 10 o 16.11.14
Zrzut ekranu 2021 03 10 o 15.59.09

Marka nie istnieje bez produktu. Produkt, który ludzie uwielbiają spełnia złożoną klientowi obietnicę i zaspokaja jego potrzeby. Czy wiesz jak uczynić go lepszym próbując wygrać wyścig uwagi o klienta?
Pamiętaj! Marka rodzi się i dzieje w głowie. Opracowana ze mną Księga Produktu pomoże Ci zbudować produkt pełen szacunku i miłości na lata. Produkt, który wzbudza dużo szacunku i dużo miłości jest czymś więcej niż marka. 

Zrzut ekranu 2021 03 12 o 13.44.15

W procesie sprzedaży mamy do czynienia tylko z jedną z dwóch sytuacji: albo klienci całkiem dobrze wiedzą , czego chcą, albo nie wiedzą. Jeśli wiedzą, po prostu im to daj. Jeśli nie, pokaż im to i naucz, w jaki sposób mogą to kupić.

Zrzut ekranu 2021 03 10 o 15.54.49

Rozdział 6

Księga Usług

Usługa jest dowolnym działaniem, jakie jedna strona oferuje drugiej. Jest nienamacalna i nie prowadzi do jakiejkolwiek własności.
Bądź marką, a nie zbyteczną usługą, czy przejściową modą.
Usługa, która wzbudza dużo szacunku i dużo miłości. jest czymś więcej niż marka.
Jak zarządzać usługą, aby internet stał się przyjacielem a nie wrogiem? Dzięki oryginalności Księgi Usług zdobędziesz przewagę, a Twój klient niezapomniane doświadczenie, od którego będzie uzależniony.

„Dawać bez wahania, tracić bez żalu i zdobywać bez chciwości..."

GEORGE SAND
Zrzut ekranu 2021 03 10 o 16.20.33

Bądź kreatywny! 

Ludzka kreatywność dodaje światu kolorów. To ukoronowanie osiągnięć ludzkości. Nasz mózg jest genialnym generatorem pomysłów. Wykorzystaj to! Stań się ekspertem w dziedzinie twórczego i innowacyjnego myślenia.

Rozdział 7

Świat napędza ludzka kreatywność. Prawdziwa kreatywność polega na byciu i istnieniu, na dawaniu siebie, na szczerości, na zmienianiu życia na lepsze. Pamiętaj, że minimalizm nie wyklucza kreatywności. Uruchamia myślenie twórcze w zwykłych, codziennych sytuacjach.

„Przeczucie to kreatywność, próbująca Ci coś powiedzieć"

FRANK CAPRA
Zrzut ekranu 2021 03 10 o 16.17.58

Księga

Zrzut ekranu 2021 03 10 o 16.19.27

W tym rozdziale pokażę Ci świat kreatywności, a Ty rozpoczniesz swoją podróż po nim. Będziesz kreatorem oryginalnych produktów i twórcą wielkich światowych projektów. To będzie Twoje unikatowe dzieło! Wiesz dlaczego? Nie ma dwóch takich samych osób, które zdefiniowałyby cokolwiek w ten sam sposób.

Kreatywności

DROGA DO PRAWDZIWEJ INSIRACJI

Urodziłeś się jako osoba kreatywna, istota twórcza i masz wszystko czego potrzebujesz, aby aktywnie czerpać z obfitości otaczającego Cię świata. 

Zrzut ekranu 2021 03 10 o 16.24.13

Kreatywne myślenie jest rezultatem połączenia znanego z nieznanym. Nauczę Cię, jak to połączyć, aby Twoja marka była rozpoznawalna i ponadczasowa.

Sprawiam, że znane staje się nieznane, a nieznane - znane

Rozdział 8

Markę tworzą ludzie. Słyszysz to często, prawda? Marka nie istnieje bez społeczności. 
Pierwszym reprezentantem marki jest jej Twórca – Przedsiębiorca. Przelewa na firmę swoją wizję, marzenia, determinację, zaangażowanie i wiarę w sukces. W wizję właściciela muszą uwierzyć ludzie. Na bazie wartości przyciągamy do marki ludzi podobnych do nas. Razem biegniemy w tym samym kierunku. 

Zrzut ekranu 2022 02 14 o 18.03.47 e1644860211819

Księga Osobowości

Zrzut ekranu 2022 02 14 o 18.12.28

Tworząc strategię komunikacji musimy określić grupę docelową. Poznać jej potrzeby i zaspokoić na najwyższym poziomie. Dobrze zaprojektowana marka dąży do następującego modelu: potencjalny klient - stały klient - wyznawca marki. Mając wyznawców, marka promuje się sama.

Nie wiesz jak to osiągnąć? Odezwij się!

Marki nie tworzy się w pojedynkę. To zbiór osobowości, ludzi jadących w tym samym pociągu do celu. Dla świadomej marki nie ma konkurencji, jest wspólna misja i wizja. Każdy pracownik jest ważny. wnosi jakość, doświadczenie i wpiera markę swoimi zasobami. 

KIM jesteś dla marki?

Zrzut ekranu 2022 02 14 o 18.10.03

Rozdział 9

Księga Przepływu

Zrzut ekranu 2022 02 14 o 18.19.52
Zrzut ekranu 2022 02 14 o 18.19.00

Co zrobić, aby wieść szczęśliwe, satysfakcjonujące, dostatnie i pełne sensu życie?

Pieniądze to „waluta miłości”, wymagają szacunku i zaufania. Kiedy krążą zgodnie z naszymi najwyższymi wartościami, karmią nas i wzmacniają markę.
Wymagają planu, strategii i kontroli, Są nośnikiem naszych intencji. Jeśli korzystamy z nich w uczciwy sposób, odwdzięczają się i mnożą. Dziękuj za pieniądze, które zarabisz, jak też te, które wydajesz. 
Współpraca tworzy dobrobyt. Pieniądze reprezentują Twój charakter, relacje i wartości.

Zrzut ekranu 2022 02 14 o 18.24.05

Najlepszy sposób na zabezpieczenie swoich pieniędzy to zadbanie o właściwe relacje z ludźmi. Dobre relacje zapewniają pozytywne emocje, a za tym idą świetne relacje z pieniędzmi. Pieniądze w Twojej firmie zawsze powinny się „uśmiechać”.

Kiedy wychodzisz do pieniędzy z pozycji braku, deficytu dostajesz straty. Kiedy wychodzisz do zarabiania od zasobów  i wdzięczności otaczać Cię będzie szczęście i dobrobyt. Nauczę Cię jak robić to dobrze!

Zrzut ekranu 2022 02 14 o 18.23.21

tematy warte monitorowania: brandu, produktów, osób, branży i konkurencji.

Rozdział 10

Księga Monitoringu

Analizuj wzmianki o Twojej firmie z social media, serwisach informacyjnych, na blogach, forach, stronach z recenzjami.
Sprawdzaj co mówią o Twojej marce klienci i reaguj na bieżąco.
Sprawdzaj jak często mówi się o Twojej marce w sieci, jak dużo interakcji wywołuje codzienna komunikacja oraz jak duży zasięg w mediach generujesz.
Oglądaj dziennie, tygodniowo, miesięcznie jak zmienia się liczba wyników Twoich słów kluczowych i identyfikuj najbardziej zasięgowe źródła swoje i konkurencji.
Dzięki analizie wybranych wskaźników,  masz lepsze zrozumienie tego, co dzieje się z monitorowanymi hasłami. Monitoring marki to najlepszy sposób na porównanie kilku konkurencyjnych marek rownocześnie. Widzisz jak informacje nacechowane są emocjonalnie (pozytywnie, neutralnie, negatywnie). Badasz na bieżąco potrzeby swoich klientów, wyłapując w czasie rzeczywistym ich problemy. Reagujesz natychmiastowo, unikając kryzysów i rozczarowań.

Rozdział 11

Planowanie życia marki to wyzwanie. Jednak to najważniejsze, gdyż determinuje sukces w 90 procentach. Pozostałe 10% to bieżączka i chaos.
Planowanie to określanie celów, które powinny być konkretne, mierzalne, osiągalne, spójne, etyczne, legalne, wykonalne i określone w czasie.

Zrzut ekranu 2022 02 14 o 18.23.38

Księga Planowania

Zrzut ekranu 2022 02 14 o 18.18.26

Kiedy cele nie są określone, są tylko marzeniami, a marzenia nie przynoszą korzyści, gdyż są iluzją.
To czego oczekuje każdy świadomy przedsiębiorca to gwarancja sukcesu, określone emocje, czas wolny, pieniądze, relacje i status społeczny.
Kiedy cele strategiczne nie są określone, członkowie teamu odpowiedzialni za realizację misji i wizji, błądzą realizując swoje własne, prywatne cele.

Planowanie strategiczne polega na określeniu celów, implementacji i narzędzi monitorujących ich realizację.
To cały ekosystem, gdzie każdy z elementów wpływa na pozostałe. W KSIĘDZE MARKI zaplanujesz cele w następujących obszarach: relacje, społeczność, finanse, brand, majątek, sprzedaż, marketing, produkt, usługi, zarządzanie, network, rozwój.

Zrzut ekranu 2022 02 14 o 18.21.23

Rozdział 12

Księga Rozwoju jest budowana na archetypie Czarodzieja. Tajemnice zawarte na kartach tej księgi znane są tylko moim klientom, z którymi pracuję indywidualnie.

Zapraszam

@kreatorkamarek

Księga Rozwoju

Zrzut ekranu 2022 02 14 o 20.58.46